Nagrade i priznanja

Bambi-Banat je ponosni vlasnik brojnih domaćih i međunarodnih nagrada i priznanja koji se odnose na visok standard kvaliteta svojih proizvoda, kao i celokupne poslovne performanse. Nagrade i priznanja koja smo do sada dobili, potvrđuju naše liderstvo u različitim oblastima, kao što su poslovanje, uloga u društvu, dizajnu, zaštiti životne sredine i mnoge druge.

Plazma – Moj izbor
Nezavisna asocijacija potrošača "Moja Srbija'' organizovala je nacionalno istraživanje nad potrošačima gde je obuhvaćeno 1000 radnji širom Srbije, kako bi se proglasili pobednici priznanja "Moja Srbija". 2009'-e Plazma je bila izbor srpskih potrošača u svim kategorijama, kao i 2010-e na jako konkurentnim kategorijama kao što su slatkiši i slane grickalice.

Bambi-Banat - Beogradski pobednik
Koncernu Bambi-Banat je 19. maja 2010 godine dodeljena tradicionalna godišnja nagrada Privredne komore Beograda "Beogradski pobednik" za izuzetne poslovne rezultate ostvarene u 2009. godini.

Nagradu Beogradski pobednik ponosno primam u ime svih zaposlenih Bambi-Banata iz Požarevca i Vršca. Ova i prošla godina su bile uspešne, ne samo po pozitivnim rezultatima, već i nagradama koje smo osvojili. Međutim, ova nagrada je nešto posebno, kako joj i ime kaže", istakao je Miroslav Miletić, generalni direktor Koncerna primajući nagradu.

Dodeli renomiranih priznanja prisustvovali su pored mnogobrojnih domaćih i stranih privrednika, i predstavnici Vlade Srbije, grada Beograda i diplomatskog kora.

Bambi-Banat među najboljima!
Početkom juna održan je trinaesti, tradicionalni godišnji "PRijem" koji organizuje Društvo Srbije za odnose s javnošću (DSOJ), nacionalna strukovna organizacija profesionalaca iz oblasti odnosa s javnošću. Na PRijemu su dodeljena i "PRiZNANJA", PRestižne godišnje nagrade DSOJ za najbolje komunikacijske kampanje, projekte i inicijative.

Koncernu BAMBI-BANAT je dodeljeno PRiznanje u kategoriji "Inovativna primena novih tehnologija". Uvođenje novog pakovanja Kolo keksa komunicirano je kroz video igricu u kojoj je posetilac veb sajta www.igre-igrice.rs bio u prilici da upravlja proizvodnjom i pakovanjem keksa.

Samo u prvih mesec dana ona je odigrana preko 35.000 puta, a i sada se može igrati na adresi www.igre-igrice.rs/igra/kolo-keks-na-keks/319.

Igricu je za potrebe kompanije Bambi-Banat osmislio E PR sektor agencije McCann Erickson Public Relations, a realizovao Istok Pavlović.

Ovo je treće po redu PRiznanje Koncernu Bambi-Banat. 2003. godine Koncernu je dodeljena nagrada u kategoriji Godišnji Izveštaj, a 2008 Koncern dobija Priznanje u oblasti korporativnih komunikacija za projekat "40 godina posvećenosti" povodom jubileja Koncerna.



U 2009 Bambi-Banat "Kompanija broj 1" po kvalitetu proizvoda
Prema istraživanju "Kompanija broj 1 u Srbiji", koju je krajem 2009 organizovano od strane najčitanijeg dnevnog lista BLIC i agencije TNS Medium Gallup Bambi-Banat je proglašen za kompaniju sa najboljim kvalitetom proizvoda. Istraživanje je sprovedeno metodom licem u lice na nacionalno reprezentativnom uzorku od 1022 ispitanika širom Srbije. Liste sa 98 odgovora/kompanija su sačinjene u saradnji sa Blicom, a ispitanici su imali mogućnost da dodaju sopstvene predloge, ako se već ne nalaze na listi. Kategorije su bile: opšti ugled, kvalitet proizvoda/usluge, društvena odgovornost, briga o zaposlenima, zapošljavanje, privlačnost zaposlenja i oglašavanje.

"Najbolje iz Srbije" – Plazma – Najbolji robni brend svakodnevne potrošnje u 2008
Nagrada "Najbolje iz Srbije" je 2004 osnovana od strane srpskog Ministarstva trgovine, Privredne komore Srbije i ekonomskog dnevnog lista "Pregled" . U 2005 godini Plazma je dobila nagradu za najvoljenjiji srpski brend, a glasali su potrošači u nezavisnom istraživanju. U 2008 Bambi dobija priznanje za "Najbolji korporativni brend" u kategoriji roba široke potrošnje, a 2009 Plazma dobija priznanje za najbolji brend.

"Najbolje iz Srbije" - "Bambi - Najbolji korporativni brend u kategoriji robe široke potrošnje u 2008

"Najbolje iz Srbije" je nagrada osnovana od strane srpskog Ministarstva trgovine, Privredne komore SrbiJe i ekonomskog dnevnog lista "Pregled" u 2004. U 2005 godini Plazma je dobila nagradu za najvoljenjiji srpski brend, a glasali su potrošači u nezavisnom istraživanju. U 2008 Bambi dobija priznanje za "Najbolji korporativni brend" u kategoriji roba široke potrošnje.

Najvoljenija Plazma
Na osnovu onoga što su posetioci i učesnici 4.Beogradskog brend sajma rekli 2008-e, Plazma je izabrana za "najvoljeniji domaći brend" u svim kategorijama.

Biznis Partner 2008 i najbolji partner 2008
Na osnovu dobrih poslovnih rezultata, visokog nivoa etike i profesionalnosti, poštovanja prema kupcima i potrošačima, vodeći računa o interesima društva uopšte, lokalne zajednice i životne sredine, Bambi-Banat je osvojio nagradu Biznis partner 2008 u kategoriji konditorske industrije.

Najbolja korporativna komunikacija u 2007 za projekat "40 godina posvećenosti"
U 2008 Društvo za odnose sa javnošću Srbije dodeljuje koncernu Bambi-Banat priznanje Korporativne komunikacije u kategoriji velikih kompanija za projekat povodom 40 godina postojanja kompanije -" 40 godina posvećenosti ".

Greška: E-mail adresa već postoji u bazi.