Tema
Do zdravih životnih navika uz „Wellness“

Naša najpoznatija i svetski priznata instruktorka fitnesa Dragana Kolaković, uz podršku predstavnika kompanije Bambi – Banat, održala je čas velnesa u okviru trodnevnog Wellfit sajma fitnesa i velnesa u Belekspo hali u Beogradu. Novinari mnogih beogradskih redakcija imali su priliku da se bliže upoznaju sa najnovijim trendovima i tehnikama za unapređenje fizičkog i mentalnog zdravlja, kao i o važnosti unapređenja opšteg stanja organizma. U neformalnoj atmosferi i druženju predstavnici kompanije Bambi – Banat predstavili su gostima i liniju Wellness proizvoda koji se savršeno uklapaju u prikazani fitnes program i moderan životni stil.

Kompanija Bambi-Banat podržava sve manifestacije koje proklamuju zdrav način života i pravilnu ishranu. Ove godine je za sve posetioce sajma obezbedila konzumaciju Wellness keksa sa žitaricama, kao i Wellness barova. Wellness proizvodi su veoma hranljivi. Zahvaljujući idealnom odnosu vitamina i minerala i prirodnim vlaknima, Wellness je izvor vitalnosti, zdravlja i energije. Žitarice iz Wellness-a bogate su vitaminima B grupe i odlične su za metabolizam. Jedan Wellness keks sadrži pet odsto potrebne dnevne količine biljnih vlakana, koja su jedan od faktora za očuvanje zdravlja srca i krvnih sudova. Wellness proizvodi ne sadrže konzervanse niti veštačke boje i pogodni su za ishranu vegetarijanaca.

Bambi proglašen Superbrendom

Naša kompanija je dobitnik prestižnog Zlatnog Superbrands priznanja i broj 1. je kompanija u kategoriji Slatkiši. Oba priznanja su predstavniku kompanije Bambi Branislavu Čučkoviću, senior menadžeru brendova i razvoja proizvoda, uručena na svečanoj dodeli Superbrands priznanja održanoj 25. aprila u Beogradu. Posebno, zlatno „Golden“ priznanje se dodeljuje domaćim i međunarodnim brendovima koji su osvojili najviše poena od svih brendova.

Oba priznanja predstavljaju potvrdu snage i uspešnosti brendova kompanije Bambi-Banat, koja je sa tradicijom od preko 45 godina i dalje lider na konditorskom tržištu Srbije i regiona.

Bambi JOŠ! napravio pometnju na Twitter-u!

Kompanija Bambi-Banat sa brendom JOŠ! je u Blow Up baru u Beogradu organizovala druženje sa uticajnim Tviterašima, a povod je bio pokretanje zvaničnog Twitter naloga ovog Bambijevog brenda. JOŠJedanUp je rezultat konkursa Bambi Tvitni JOŠ! koji je organizovan preko društvene mreže Facebook sa ciljem uvezivanja ove društvene mreže sa Twitterom i proširenjem baze Bambi JOŠ! fanova.

Tema konkursa je bio izbor najboljeg tvita, a fanovi Bambi JOŠ! Facebook stranice su pozvani da se takmiče i osmisle prvih deset tvitova koji su pušteni sa zvaničnog Bambi JOŠ! Twitter naloga prilikom pokretanja. Pobednik konkursa i idejni tvorac pobedničkog tvita, uz paket JOŠ! proizvoda, nagrađen je i tabletom Samsung GALAXY TAB P1000.

Sjajna atmosfera je očigledno bila inspirativna za Tviteraše, pa se tako u interakciju uključilo čak 92 Tviteraša sa ukupno 234 Tvita na temu JOŠ! brenda i samog događaja.

JOŠJedanUp je postao četvrta tema po popularnosti u celoj Srbiji što je svakako veliki uspeh, dok su na licu mesta Tviteraši snimili i podelili preko 100 fotografija.

JOŠ! slane grickalice su tu da druženja sa prijateljima i porodicom učine zabavnim. Podelite radost druženja sa vašim najmilijima dok šetate gradom, sedite u kafiću, gledate TV kod kuće, igrate se u prirodi ili na plaži jer “Uvek može JOŠ!”. Još smeha, još pozitivne energije, još zabave.

BAMBI POKRENUO PROJEKAT „Juhu IGRALIŠTA“

Kompanija Bambi-Banat pokrenula je CSR akciju pod nazivom „Juhu Igrališta“, sa željom da podrži svoje najvernije potrošače, decu, i ulepša njihova omiljena mesta za igru kako bi imali što bolje uslove za odrastanje i bavljenje sportom.

Kompanija Bambi će u naredna dva meseca izdvajati po 1 dinar od prodaje svog proizvoda čokoladice, Juhu Plazma 27g, i ta sredstva potom uložiti u sređivanje odabranih igrališta na teritoriji Republike Srbije. Izdvajanjem određenog iznosa od ukupne prodaje izabrane “Juhu” čokoladice, obezbediće se uređenje šest (6) dečijih igrališta i terena, od kojih će pet (5) direktno izabrati posetioci zvanične Bambi Juhu Facebook stranice.

Poseban segment projekta „Juhu Igrališta” predstavlja uređenje igrališta dečijeg odmarališta Mitrovac na Tari koje će se realizovati u saradnji sa ustanovom Centar dečjih letovališta i oporavilišta grada Beograda. Pored toga, još 13 gradova i opština na teritoriji Republike Srbije uzeće učešće u ovom Projektu.

BAMBI — NAJBOLJI KORPORATIVNI BREND
U okviru projekta „Najbolje iz Srbije“, koji svake godine organizuju Ministarstvo trgovine, Privredna komora Srbije i dnevni list Privredni pregled, kompanija Bambi-Banat je proglašena za najbolji korporativni brend u kategoriji roba široke potrošnje. Ovo je još jedno u nizu priznanja, koje je naša kompanija dobila u poslednjih nekoliko meseci. U ime kompanije Bambi-Banat, nagradu je primio naš Generalni direktor, g. Miroslav Miletić, koji je tom prilikom rekao: „Akcija „Najbolje iz Srbije“ je uvek dobar povod da se svi okupimo i ukažemo na domaće kvalitetne brendove u ovako složenim makroekonomskim uslovima. Ovogodišnja nagrada „Najbolje iz Srbije“ kompaniji Bambi-Banat samo je nastavak proslave 45. godišnjice uspešnog rada. Ova nagrada pripada svim zaposlenima u kompaniji, ali i svim našim potrošačima koji su sve ove godine uz nas,“ istakao je Miroslav Miletić. Pored kompanije Bambi-Banat, nagrade su dobile i kompanije Nektar, Simpo, Fiat, NIS, Frikom i brojne druge.
KLUB PRIJATELJA UNICEFA I BAMBI
Naša kompanija se pri-ključila „Klubu prijatelja UNICEF-a“, programu stalnih mesečnih donatora koji ima za cilj da obezbedi srećnije detinjstvo za decu Srbije i unapredi uslove za njihov rast i razvoj. Cilj ovog programa je da se podigne svest o tome da su deca briga svakog pojedinca, svake kompanije, celog društva. Svaki pojedinačan doprinos, mali ili veliki, značajan je korak ka sigurnijem i srećnijem detinjstvu dece u Srbiji. Kompanija Bambi-Banat je 84. član Kluba prijatel-ja UNICEF-a i ujedno najveći donator po iznosu mesečne donacije koju uplaćuje UNICEF-u.
Greška: E-mail adresa već postoji u bazi.